Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009

ΣΕΛΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ


ΣΕΛΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ:

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Ο εκπαιδευτικός μπορεί να χρησιμοποιήσει την παρόν εργασία για να μυήσει τους σπουδαστές τις Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. και παράλληλα να τους κινήσει το ενδιαφέρον για την επιστήμη της τοπογραφίας.

ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ

Χωρίζει τους σπουδαστές σε τρεις ομάδες. Καλό είναι οι σπουδαστές να είναι διαφορετικών επιδόσεων σε κάθε ομάδα για να επιτευχθεί η αλληλεπίδραση μεταξύ τους και η συνεργασία.

ΣΤΟΧΟΣ

Γνωστικός στόχος των εργασιών των ομάδων είναι να μάθουν ορισμένες στοιχειώδης γνώσεις για την τοπογραφία ώστε να αποκτήσουν την ικανότητα να χαράξουν μία δική τους αποτύπωση μιας περιοχής της επιλογής τους.
Παιδαγωγικοί και διδακτικοί στόχοι είναι να υποστηριχθεί η ομαδοσυνεργατική μέθοδος, να προωθηθεί η συνεργατική διερευνητική μάθηση και να αξιοποιηθεί η προσωπική βιωματική εμπειρία των σπουδαστών, ώστε να αποκτήσει προσωπικό νόημα για αυτούς η μάθηση. Επίσης αναπτύσσεται ο διάλογος και καλλιεργούνται δεξιότητες έκφρασης του λόγου και οργάνωσης στρατηγικών.


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Οι μαθητές χωρίζονται σε τρεις ομάδες. Ομάδα 1 (τοπογραφικά όργανα), Ομάδα 2 (γηπεδομετρία), Ομάδα 3 (πολυγωνομετρία) και αναλαμβάνουν να εξερευνήσουν ιστοσελίδες ,να ανατρέξουν στο βιβλίο τους και να απαντήσουν σε ερωτήματα διερευνητικά .Στο τέλος κάθε ομάδα συνθέτει εργασία και αξιολογεί η μία την άλλη ομάδα.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Ο εκπαιδευτικός θα αξιολογήσει τη διαδικασία και το τελικό προϊόν των ομάδων.


Βασικοί άξονες είναι .....

Οργάνωση

Συμμετοχικότητα

Αξιοποίηση χρόνου

Εντοπισμός επαρκούς υλικού

Εντοπισμός κατάλληλου υλικού

Μορφή εργασίας

Επικοινωνία

3 σχόλια:

  1. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΔΩ RUBRIC ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οργανωμένη σελίδα,κατανοητή και καλώς δομημένη. Το rubric μπορεί να έχει παραλειφθεί ωστόσο η συνολική όψη της εργασίας είναι πάρα πολύ καλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στη σελίδα του εκπαιδευτικού στο σημείο αξιολόγησης είναι απαραίτητο κάτι πιο συγκεκριμένο ώστε να υπάρχει ένας κοινός δείκτης πορείας προς όλους τους εκπαιδευτικούς! Γενικά παρουσιάζεις μια οργανωμένη σελίδα ,με δόμηση σωστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή