ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:
Οι σπουδαστές θα χωριστούν σε 3 ομάδες. Κάθε ομάδα θα επισκεφτεί τις παρακάτω ιστοσελίδες ή θα ανατρέξει στο βιβλίο της τοπογραφίας και θα προσπαθήσει να βρει τις πληροφορίες που ζητούνται.
Ομάδα 1: (τοπογραφικά όργανα)
1)Βρείτε ποια είναι τα τοπογραφικά όργανα.
Βρείτε υλικό στις παρακάτω ιστοσελίδες.
http://www.npesketzis.gr/npesketzis/default.asp
2)Περιγράψτε μας πώς στήνουμε ένα θεοδόλιχο.
Δείτε το βίντεο.
http://www.youtube.com/watch?v=mRocy89ipFo&feature=related
3)Σε ποια περίπτωση χρησιμοποιούμε το καθένα από τα τοπογραφικά όργανα;
Ομάδα 2: (γηπεδομετρία)
1) Τι είναι η γηπεδομετρία;
Βρείτε τον ορισμό στο βιβλίο της τοπογραφίας.
2) Σε ποιες περιπτώσεις εφαρμόζουμε την γηπεδομετρία;
Βρείτε την απάντηση στο βιβλίο της τοπογραφίας και στη ιστοσελίδα
http://www.geosense.gr/userfiles
Ομάδα 3:(πολυγωνομετρία)
1) Τι είναι η πολυγωνομετρία;
Βρείτε τον ορισμό στο βιβλίο της τοπογραφίας.
2) Τι είναι τα πολυγωνομετρικά σημεία και που χρησιμοποιείται το πολυγωνομετρικό δίκτυο;
Βρείτε την απάντηση στο βιβλίο της τοπογραφίας και στη ιστοσελίδα
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΛΙΓΟ ΦΤΩΧΗ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεμάτη εργασία,και καλώς δομημένη
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙΣ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήμέχρι και σε αυτό το σημείο έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ καλές πληροφορίες για την εργασία καθώς και η δομή που έχεις ακολουθίται εύκολα χωρίς να χανεσαι .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗ ΕΡΓΑΣΙΑ. Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή